کتاب طراحی چاپ

 کتاب طراحی چاپ عرضه توسط ناشران معتبر دانشگاهی مانند پشوتن، عفاف، علم و دانش، یزدا، سروش، نشر خاک، اول و آخر، وانیا، نگاه، سوره مهر، جمال هنر، نگارستان هنر با امکان  کتاب از گاه اینترنتی کتاب فدک بوک که پس از  اینترنتی کتاب و در صورت ناموجود بودن در سایت،  تلفنی کتاب از بانک کتاب فدک بوک انجام میگیرد و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی کشور ارسال می گردد.

 

کتاب دانشنامه طراحی و چاپ: با گرایش به طراحی و چاپ پارچه تالیف و تدوین حسینی

 

دانشنامه طراحی و چاپ: با گرایش به طراحی و چاپ پارچه تالیف و تدوین حسینی

امروزه صنعت نساجی و چاپ، جایگاه مهمی یافته است. اما به دلیل فقدان اطلاعات لازم، بسیاری از فعالیت ها و نوآوری ها در این زمینه ناقص مانده است. بر آن شدم تا دست به جمع آوری چنین مجموعه ای بزنم. کوشش من بر آن بوده تا تازه ترین اطلاعات در خصوص طراحی و چاپ را در این دانش نامه فراهم آورم.

 

 

 

 

کتاب اطلس کاربردی رنگ در چاپ راهنمای انتخاب رنگ مناسب سفارش چاپی تالیف بهرام عفراوی

 

اطلس کاربردی رنگ در چاپ راهنمای انتخاب رنگ مناسب سفارش چاپی تالیف بهرام عفراوی

برای آن که سفارشات چاپی خود را با رنگ مناسب چاپ کنید، به اطلس رنگ نیاز ضروری دارید. به گونه ای که درصدهای مختلف رنگهای CMYK را بر روی کاغذ نمایش دهد تا بتوانید رنگ مورد نظر خود را به درستی انتخاب نمایید. این کتاب راهنمای کاربردی انتخاب رنگ برای کاغذهای گلاسه، تحریر، با پوشش های UV سلفون مات و براق و رنگهای طلایی و نقره ای است.

 

 

کتاب آشنایی با مواد صنعتی: لیتوگرافی، چاپ و صحافی اثر لطفی

آشنایی با مواد صنعتی: لیتوگرافی، چاپ و صحافی اثر لطفی

در مهندسی صنایع چاپ و بسته بندی شناخت مواد اولیه صنعتی بسیار حائز اهمیت است، زیرا مواد اولیه در مراحل پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ متفاوت و متنوع می باشد. از طرف دیگر بدون کسب دانش و اطلاعات کاربردی در این صنعت امکان بهره وری صحیح از مواد اولیه و مواد صحافی وجود ندارد. حتی اگر بهترین ماشین آلات فوق مدرن جاپ در اختیار ما باشد، بدون به کارگیری دانش لازم، کیفیت محصول چاپی به شدت افت خواهد کرد. یا برعکس، در صورتی که دانش و اطلاعات عملی کاربردی در زمینه ی مواد اولیه و مواد مصرفی حتی با امکانات کمتر فن آوری ماشین آلات محصول چاپی با کیفیت مطلوب تولید می شود.


فدک بوک طراحی ,مواد ,کتاب ,چاپی ,کاربردی ,دانش ,مواد اولیه ,بهرام عفراوی ,تالیف بهرام ,مواد صنعتی ,صنعتی لیتوگرافی، ,مواد صنعتی لیتوگرافی، ,تالیف بهرام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

tiffanyzmxu89 Posto عکس‌نوشته Beat Record Co مانی دانلود | دانلود فیلم | دانلود سریال روز از نو روزی از نو فروشگاه آنلاین خانه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. زرین وب