میز ناهار خوری کوچک اولین مکان برای گرد هم آمدن افراد یک منزل می باشد. میز ناهار خوری چوبی چهارنفره در طرح ها و مدل های مختلف متناسب با طراحی های داخلی نیز ه می شوند. در هنگام  میز ناهار خوری چوبی حتما به جنس و دوام چوب آن دقت نمایید. همچنین شما می توانید انواع مختلف میزهای ناهار خوری کوچک و کمجا را در گاه های اینترنتی مختلف و بازار محصولات چوبی مشاهده نمایید و با قیمت میز ناهار خوری موجود در باز آشنا شوید و با آگاهی کامل خود را انجام دهید.

امروزه میزهای ناهار خوری دیگر جز کالای لوکس و تجملی بحساب نمی آید بلکه یکی از لوازم واجب و حتمی خانه ها شده است. خانه ها چه کوچک و چه بزرگ باشند تولید کننده ها به فکر میز ناهار خوری هایی هستند که هر کس به اندازه محیط زندگی خویش از این میز ناهار خوری ها تهیه کرده و استفاده نمایند.

 

میز ناهار خوری 2 نفره

اندازه گیری برای یک میز مربع دو نفره باید برای فضای مشترک حساب شود، حداقل میز ناهار خوری را در 31 اینچ (79 سانتیمتر) قرار دهید، در حالی که یک میز مستطیل برای دو نفر که مورد نیاز است. حداقل 42 اینچ 31 اینچ (110 × 70 سانتی متر) است.

فاصله استاندارد بین میز و صندلی:

اگر شما یک میز گرد با 36 اینچ (3ft؛ 91 سانتیمتر) انتخاب کردید، با این حال، میتوانید به راحتی سه نفر از آن استفاده کنند. اندازه میز ناهار خوری متناسب با اندازه ی فضایی که مدنظرتان است. هر فرد نیاز به حداقل فضایی حدود 24 اینچ (61 سانتیمتر) برای راحتی خوردن دارد، گرچه بعضی از میزها و صندلی ها (مانند نیمکت های چوبی) می تواند بیشتر افراد را در صورت لزوم فشار دهد.

با این حال، برای یک سطح میز راحت، برای اتاق آرنج بیشتر تا 28-30 اینچ (71-76 سانتی متر) را در نظر بگیرید، مخصوصا اگر صندلی با صندلی های عقب یا کرسی های بزرگ داشته باشید. در میزهای مستطیلی شما همچنین باید برای هر انتهای اضافی 12 اینچ (30 سانتیمتر) را محاسبه کنید. اگر میخواهید صندلی ها را در سر و پای میز قرار دهید.

قیمت میز ناهار خوری
قیمت میز ناهار خوری

با توجه به تورم و افزایش های هنگفتی که در چوب و آهن بوده است. بسیاری از محصولات همانند سایر وسایل باعث گرون تر شدن آن ها نیز شده است. به همین دلیل انتخاب کردن و از یک گاه کاری دشوار بحساب می آید. چرا که ممکن است بعدها با قیمت ارزان تر در گاه یا نمایشگاه دیگر انتخاب خود را پیدا کنید. در این زمان افسوس خوردن تنها کاری است که می توانید انجام دهید. پس بهتر است قبل تمامی جوانب را درنظر بگیرید.

سوالات مهمی که در ابتدا به سراغ شما می آیند سوالات بسیار مهمی است و در و انتخاب بهتر به شما کمک می کنند. ما در این مقاله سعی بر این داریم که علاوه بر اینکه در نحوه انتخاب یک ست غذاخوری شما را راهنمایی می کنیم، شما را با قیمت های موجود در بازار آشنا می کنیم و شما می توانید با خیال راحت خود را انجام دهید.

نمونه محصول گاه اینترنتی ایران میز

میز ناهار خوری hn37:

میز ناهارخوری HN 37 تمام ام دی اف بوده و در هیچ قسمتی از آن نئوپان استفاده نشده است و جنس چوب صندلی ها از چوب روس می باشد

- پایه های میز قابل جدا شدن بوده و به سادگی مونتاژ می شود و در جابجایی ها حمل آن بسیار راحت است

- امکان تعویض صندلی این مدل با مدل های دیگر وجود دارد

- یک عدد شیشه با ضخامت 8 میلیمتر به رنگ برنزی به همراه میز ارائه می شود که سطح روی میز را پوشش می دهد لذا تمیزکاری روی آن بسیار آسان می باشد

- ارتفاع میز ثابت و در حالت استاندارد 75 سانتی متر می باشد

- در مدل HN 37 صندلی ها بصورت نگین دار و لمسه تولید می شوند

- صندلی ها در انواع رنگ ها و طرح ها قابل سفارش هستند که برای اطلاع از طرح های موجود می توانید با قسمت تماس حاصل فرمایید

- ارسال این محصول به سراسر کشور امکان پذیر و رایگان انجام می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر قبل از میز ناهار خوری پیشنهاد می شود مقالات وبلاگ ما را مطالعه بفرمایید:

راهنمای میز ناهار خوری چوبی مدرن

 

جنس میز ناهار خوری hn37:

جنس میز از ام دی اف می باشد. همچنین رویه صندلی های میز ناهار خوری می تواند به انتخاب مشتری از پارچه یا چرم در رنگ و مدل های مختلف نیز استفاده شود. ناگفته نماند بیشترین نوع پارچه که در تولید صندلی های میز ناهار خوری مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: بوگاتی، مازراتی و پورشه که بنا به سلیقه مشتری و قیمتی درنظر گرفته شده می توانند آن ها را انتخاب کنند.

تمامی محصولات موجود در سایت ایران میز با پارچه مازراتی آماده تحویل هستند.

یکی دیگر از نکاتی قابل توجه میز و پارچه/ چرم رنگبندی آن ها می باشد. چوب میز و صندلی ها را می توانید در این مدل تنها از سفید و رنگ ونگه(قهوه ای سوخته) دسفارش سازی کنید و در رنگ پارچه نیز تنوع وجود دارد و با استفاده از کالیته رنگ که در گاه اینترنتی ایران میز می باشد می توانید کد پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنید

ابعاد میز ناهار خوری hn37:

 

طول میز 4  نفره

115 سانتی متر

عرض میز 4 نفره

75 سانتی متر

ارتفاع میز 4 نفره

70 سانتی متر

طول میز 6  نفره

150 سانتی متر

عرض میز 6 نفره

90 سانتی متر

ارتفاع میز 4 نفره

75 سانتی متر

 میز ناهار خوری

میز ناهارخوری چهار نفره مدل HN 37 از سری میز ناهارخوری هایی با قابلیت نشیمن عالی می باشد.

استفاده از کفی های انعطاف پذیر و پشتی های نرم و راحت برای تکیه دادن نگین کاری های به کار رفته در پشتی های آن پایه های جلویی منحنی همه و همه در هرچه زیباتر و راحت تر شدن این محصول دخیل می باشند.

میتوان با به کار بردن .وسایلی دیگر از جمله آباژور چکاوک روی میزمان میز ناهارخوری خود را به طرز شگفت انگیزی منحصر بفرد کنید. وبلاگ ما شما را در طراحی و دکوراسیون هرچه بهتر آشپزخانه ی شما یاری می نماید.

عده ی زیادی از مردم علاقه ی زیادی به ست کردن میز ناهارخوری با مبلمان منزل دارند پس مشاهده ی انواع مبلمان ما را از دست ندهید و با سلیقه ی بی نظیر خود یک ست زیبا از محصولات ما را پدید آورید.


منبع:  میز ناهار خوری 2 نفره


گاه اینترنتی ایران میز ناهار ,خوری ,صندلی ,سانتی ,نفره ,استفاده ,ناهار خوری ,خوری hn37 ,انجام دهید ,اینترنتی ایران ,وجود دارد ,گاه اینترنتی ایران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش بازاریابی اینترنتی تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. dargire zaman اخذ ویزای شینگن اداره تعاون روستایی شهرستان قروه بانک عکس ایرانیان ˙·•●✪اهنگ رپ فارس✪●•·˙ همه چیز از همه جا