میکروبلیدینگ چیست؟

قبل از این که روش میکروبلیدینگ ابرو رایج شود، اکثر افرادی که با ظاهر ابرو های خود مشکل داشتند به سراغ تتو می رفتند. اما متاسفانه نتیجه این روش معمولا رضایت بخش نبود. 

بسیاری به خاطر غیر طبیعی و همچنین دائمی بودن نتایج این روش ناراضی بودند. متاسفانه این امکان وجود داشت که افراد شبیه به کسانی شوند که به تازگی از زندان آزاد شده اند و ابروهای پریشانی دارند! تنها به کمک تتو امکان آرایش کردن برای این افراد فراهم بود. 

اما میکروبلیدینگ شبیه به تتو کردن نیست؛ با این که تکنیک و روش کار در هر دو مورد تقریبا شبیه به هم است. میکروبلیدینگ در واقع نوعی هنر مربوط به ابرو ها است.

 

میکروبلدینگ ابرو یک روش اختصاصی است.

هدف از این روش توجه به انتخاب بهترین فرم ابرو برای هر صورت است. برای هر نفر یک روش اختصاصی و مناسب وجود دارد که باید آن را تعیین کرد.

برخلاف تتو کردن، پروسه کار بسیار دقیق است. دلیل این موضوع نیز استفاده از یک ابزار خاص با دقت بالا و اثرگذاری همچون خودکار است. این ابزار شبیه یک تیغه شیب دار است که ۱۰ الی ۱۲ سوزن ریز در انتهای آن قرار دارند – این سوزن ها همچون ابزار مخصوص تتو به داخل پوست نفوذ نمی کنند.

به جای آن، این سوزن ها به آرامی سطح بیرونی پوست را خراش می دهند، چیزی شبیه به پارگی و آسیب پوست در اثر کاغذ. اما شما هیچ چیزی را حس نمی کنید، چرا که از یک کرم بی حس کننده قبل از شروع پروسه استفاده می شود.

رنگدانه درجه پزشکی خاصی فقط در لایه اپیدرمیس پوست مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا در نتیجه آن شاهد موی ظریف، طبیعی و شبیه به موی واقعی افراد باشیم.

از آن جایی که این پروسه درمانی در لایه بیرونی از پوست انجام می شود، نتایج آن معمولا بین یک الی سه سال دوام دارند. دلیل از بین رفتن آن ها نیز نابودی سلول های پوستی و جدا شدن آن ها از پوست است.

میکروبلیدینگ ابرو برای چه کسی مناسب است؟

این تکنیک خاص برای هر فردی با ابرو های بد شکل و نامناسب کاربردی است. این افراد می توانند از نتایج نسبتا دائمی میکرونیدلینگ استفاده کنند.

هشدار و موارد احتیاطی میکروبلدینگ ابرو

برخی افراد نسبت به رنگ دانه ها حساس بوده و یا آلرژی دارند، که البته این مورد بسیار نادر است. همیشه قبل از انجام پروسه اصلی باید تست مربوط به آن بر روی یک ناحیه کوچک از پوست انجام شود. اگر تست نشان دهد که به این مواد حساسیت دارید امکان استفاده از میکرونیدلینگ برای شما فراهم نیست.

اگر علی رغم حساسیت این کار را انجام دهید باید بگوییم که نتیجه آن هیچ وقت به شکل کامل از بین نمی رود و تا آخر عمر باید با آن دست و پنجه نرم کنید.

پیوند ابرو طبیعی

پیوند ابرو ها یا ایمپلنت ابرو تکنیکی است که در آن از موی سایر نواحی سر استفاده شده و آن را در بخشی که مو وجود ندارد استفاده می کنند. عمل کاشت ابرو مشابه عمل کاشت مو سر است.

موی استخراج شده باید از لحاظ بافت طبیعی شبیه به موی ابروها باشد. در نهایت، پیاز های موی استخراج شده از سر در ناحیه ابرو ها ایمپلنت می شوند تا بتوان شکل مورد علاقه بیمار را به ابرو ها داد.

برخلاف میکرونیدلینگ، در پیوند ابرو، پس از اینکه مو بهبود پیدا کند، بیمار می تواند آن را کوتاه کرده، وکس کند و یا با موچین از جای خود خارج کند. نتایج کاملا طبیعی و دائمی هستند.

پزشکان در درمان هایی همچون پیوند واحد های پیاز مو، به نحوی مو را از پوست جدا می کنند که زخم ناشی از آن در کمترین حد ممکن بر روی پوست فرد باقی می ماند.

به کمک یک میکروپانچ که تقریبا به اندازه پیاز مو است می توان موی مورد نظر را بدون آسیب رساندن به بافت های کناری و یا زخم شدن پوست از بدن جدا کرد.

 

در مرحله پیوند زدن، یک تیغه میکرو مخصوص، برش هایی را بر روی پوست در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند تا از طریق آن ها بتوان پیوند میکروسکوپی را انجام داد.

همچنین آن دسته از افرادی که در اثر مشکلاتی همچون سوختگی یا صدمه به سر با مشکل آسیب دیدگی ابرو مواجه شده اند می توانند با پیوند ابرو به دنبال ترمیم ظاهر صورت خود باشند. اگر فردی در اثر تتو کردن نیز دچار مشکل شده باشد، پیوند ابرو پیشنهاد می شود.

 

راز موفقیت در انجام پیوند ابرو ها پیدا کردن یک جراح با استعداد و با تجربه است.

 

برگرفته از مقاله:

 

کدام بهتر است: پیوند ابرو یا میکروبلیدینگ؟



Roza-afshar ابرو ,پوست ,پیوند ,شبیه ,استفاده ,مورد ,پیوند ابرو ,مناسب است؟ ,پوست انجام ,ابرو برای ,میکروبلدینگ ابرو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لواسانی بلاگ SAMMS حال من آموزش نصب کولر گازی و محصولات کولر گازی وبلاگ خبری سهند بورس 8 انجمن دانشجویان آگهی استخدامی چیک دانلود|دانلود رمان|دانلود رمان جدید